8 d’oct. 2008

La societat pot determinar la vida d'una persona?

VIDA A MIDA
de Cia. Comediants Kafkiana, David Marcé i Clàudia Cedó.

Quantes vegades t’has mirat al mirall la setmana abans d’anar a la platja? Quants caps d’any t’has proposat anar al gimnàs? Quants cops has maleït alguna part del teu cos? Quantes vegades has dit “Si fos com...”? Reconeguem-ho, vivim en la societat del benestar: Moda, diners, viatges, comoditat, menjar fora de casa... Però tants avantatges poden ser perjudicials! Em dic Malena, tinc 23 anys i 98 quilos.


FITXA ARTÍSTICA
Dramaturgia: David Marcé, Clàudia Cedó i Cia. Comediants Kafkiana.
Direcció: David Marcé i Clàudia Cedó.
Il.luminació: José Montilla (Gitano).
Escenografia: Adrià i Gal.la Miserachs.
Vestuari: Assumpció Heras.

Disseny gràfic: Anna Bosch.
Intèrprets:
Gemma Olivas, Anna Planadevall, Andrea Portella, Isaac Planas, Laura Pujolàs, Irene Vila, Adrià Viñas i Joana Viñas.

Agraïments: T & P Arquitectura i Construcció tèxtil, Lluís Rubirola, Clínica Girona, Hospital Trueta de Girona, Panxii Badii, Adrià Dilmé, Bar "El Passeig", Pocapuc Teatre i Canseixanta.





2 comentaris:

Guire ha dit...

Hola familia Kafkiana!! Soc en Guillem estic a porto viskent, estudiant shiatsu, fent classes de Flamenco, d aki pok fare una exposicio, buscant un lloc per penjar el trapezi... Nomes de veure el video ja m'han entrat ganes de veures a tots, i tornar akells dies ens k ens reuniem tots per construir una obra, era tant facil amb vosaltres... aki volem formar una kompanyia, i es tant dificil...reunir la gent, grans actors pero em pokes idees. Us penseu k totes les escoles de teatre, tenen la sort de tenir uns professors com en Pepet i l'Oli? aki les escoles son super tradicionals, ningu fa res del k sempre hem fet nosaltres. i s'estar fn mes dificil del k pensava formar alguna kosa aki. Pero a poc apoc anem fent. Ja vaig palrlar amb en viñocles i l'isaak si tenien ganes d'judar, us anire enviant mails per explikar el k es va fent ( si es fa...) i ki es volgui animar ja sap.
Molts petons kaffkis, d'aki pok vaig a barna podriem fer un sopar.. ja us dic algu.. petonsss PD: esteu tots molt guapos a la foto, vaig anar a ballar sol Americana a Tarrega....jejej

Anònim ha dit...

per quan una altra super producció de kafkiana? nhi ha que en tenim ganes! petonets i fins aviat, macos i makes!
merisú
;)